Monica & Laurens naar: Azië en Australië

Bijna weg....

Wat gaat de tijd toch snel... Zo beslis je een jaar geleden om voor drie maanden weg te gaan en nu is het alweer bijna zover. Na een jaar van dromen, plannen maken, huis verbouwen en concrete voorbereidingen treffen is het bijna zover.......

Aankomende maandag 15 september gaat ons avontuur beginnen.....11:35 vertrekken we richting Thailand. Op de heenreis maken we een overstap in Helsinki, dat scheelt namelijk aanzienlijk in de kosten en ach ja we kunnen die paar uurtjes wel missen en het uitgespaarde geld beter gebruiken ;-) ! De planning is dat we 16/9 rond 10:00 in de ochtend aankomen in Bankok. Daar hebben we een hotel geboekt waar we de eerste nachten verblijven. We kijken uit naar het wederzien van deze stad en zijn benieuwd hoe het ons dit keer gaat bevallen.

Indien je op hoogte wilt blijven van onze belevenissen dan kan je je rechtsonder aanmelden met je e-mail adres, dan ontvang je een e-mail notification als wij een nieuw verhaal hebben geplaatst op deze site.

Wat ons betreft kan het avontuur beginnen!

Liefs,

Monica & Laurens

Sander

Goeie reis !
Ontzettend veel plezier.

Gaab

Ik mis wel een beetje de inKaart, inBeeld en inWoord, maar toch leuk om jullie op deze site te volgen ;-))!

Was gezellig gister, vanavond nog even knallen en dan maandag WEER naar Schiphol en kan het super avontuur beginnen! Joehoeeee

Marco

Maak er wat van daar! Een goeie reis.....en ik blijf jullie avontuur volgen..

Marco

Hey Laurens was jij ook op het afscheidsfeestje???

fam.Mooij

Heel veel plezier en een hele goede reis!
xjes familie Mooij

Guido

Heeeeeeeeeee zbooooooooo en mooooooooo een hele fijne vakantie, ga er lekker van genieten!!!!
Helaas kon ik niet op jullie afscheidsfeestje komen, mijn moeder was jarig.
groetjes guido chaja en mees natuurlijk!

Marleen

Wauw wereldreizigers, nu is het bijna zover! Geniet ervan!!
Ik blijf ondertussen hier wel op mijn stoffige kamer aan mijn scriptie werken.... en jullie verhalen volgen!
Goede reis!
X

saskia (PABO)

een hele goede reis! heel veel plezier!
en ik kijk er naar uit om jullie verhalen te volgen!
geniet ervan!
KUS

Birgit

Liebe Monica, lieber Laurens,
wir wünschen euch eine wunderschöne Zeit in Asien und Australien. Es war schön, euch heute noch einmal zu sehen.
Lasst es euch gut gehen.
Alles Liebe,
Jonas, Lea-Carlotta, Birgit und Henning

Frauke

Hi ihr beiden,

ich wünsche euch auch eine schöne Zeit, grüsst die Kängurus von mir ;-)

Ciao und bis Dezember

Frauke